Blogger Layouts

SeDetiK


Get your own Digital Clock

Sunday, 1 May 2011

:: mY little DreAms::

Sebelum ni minah da ckap kan minah nak mulakan hidup baru ...bkannya fasa baru tu bermaksud minah dah kawin tp fasa baru yang mungkin membuatkan hidup minah lebih bermakna, bahagia dan juga berwarna -warni seperti yang minah harapkan......so, sempena langkah baru dalam hidup minah nie minah nak senairaikan IMPIAN minah sebelum minah berumur 28 tahun...minah akan berusaha untuk mendapatkan semua yang minah impikan nie...InsyaAllah amin2....

1.  Minah nak LESEN KERETA.....hehe
Aduuiii minah menderita sngat sebelum ni sbab nak kemana-mana minah terpaksa susahkan orang sekeliling minah. tapi selagi minah boleh guna kenderaan awam minah akan naik jew cuma kalau keadaan terpaksa je minah kna mintak tlong orang lain. sume tu wat minah susah ati coz selalu susahkan orang...kadang2 minah menangis sorang2 sebab minah nk buat sesuatu yg penting tp minah tak reti nak naik bas camne n minah malu, segan nak mintak tolong orang lagi...semua ni la yang menguatkan lagi semangat minah tuk wat lesen keta nie.....<pakcik pinjam pic pakcik ekk..hehe>

2.  Minah nak beli KERETA.....insyaAllah kalau dimurahkan rezeki....
hehe...kalau lah Allah murahkan rezeki minah n minah dah dapat lesen kereta minah nak beli kereta la...hehe..sebelum ni orang klau ditanya kereta idaman fuhhhhh mcam2 nama kereta yang keluar smpai ada minah tak kenal pun kereta tueh...<tp buat2 tau la smbil sengih2 kerang busuk...hehehe> tapi minah pun ada keta idaman gakk...MYvi SE hehhehe...msti org gelak keta impian minah tue..biarlah sbb minah tahu itu je kereta paling mewah minah boleh miliki or mampu miliki nanti InsyaAllah....minah tak suke keta besar2...canggih2...minah tak reti ngan benda2 canggih tue...MyVi ni comel jew kan...hhihihi...<tggu minah tau..nnti kta jadi satu family k..minah akan syang kamu sngat2> =)

TERIMA KASIH BANYAK untuk teman minah di zaman universiti yang selalu tumpangkan minah ... bnyak btol jasa dia kat minah...semoga Allah merahmati hidupnya sekeluarga dan sentiasa murahkan rezekinya..amin..tq NANA...tq jgak tok kwan2 minah yang selalu tmpangkan minah aj, sah, putra, afni, nurul, emmy, adah, tini, ej n shana.......jasa kamu juga dikenang......hehehehe....

3.  Minah nak ada KERJAYA .........
sape tak nak ada kerjaya kan...minah nak sbelom umo 28 tahun minah nak ada kerjaya minah sendiri...hurmm bestnya bila ada ruang pjabat sendiir, meja, krusi , laptop...blik sendiri...hehe berangan...minah tak kisah kerja apa pun..minah apply jew sume n terima je mana2 pihak yang offer....janji minah kerja..ada duit...bleh tanggung hidup minah..saving utuk masa depan minah..dapat tolong adik-beradik minah dan yang penting sekali minah dapat bagi duit kat Mom minah yang minah sayang snagt tue....minah sayang sngat family minah..merakalah teman minah time minah senang or susah....=)



4.  Minah nak RUMAH idaman....

kalau kawan2 tanya minah rumah idaman minah macamane ...ini lah jwapan minah....minah ni penakutt sangat2 jadi minah tak nak rumah yang besar-besar or mewah mewah sangt cukup sekadar cantik dimata minah dan yang penting sempurna untuk minah berteduh...rumah mewah2 tapi tak ada kebahagiaan kat dalam rumah tu pun tak best jugak...so, bagi minah rumah kecik tapi penghuninya bahagia lebih bermakna...hehehhee..........oh ya jwapan minah kat kwan2 minah ialah  "aku nak rumah yang bila ak bukak pintu aku dah boleh nampak mane dapur, mane ruang tamu, and bilik....hehe..." so bleh byangkanlah berape luas rumah minah tue..hehe...ckuplah sekdar untuk buat minah selesa menghuninya nanti...=)

p/s:  gambar rumah kat atas tu ckup mewah tuk minah..tapi klu dpat wat rumah camtu best jugak..cantikk hehehe..yang pnting saiz rumah tu tak la besar sngat smpai nak cari dapur pun tak jumpa.....hehehehe...InsyaAllah kalau dimurahkan rezeki.....*_*

5. Minah nak bawa MOM minah ke MEKKAH
tipula kan kalau tak ada anak yang nak buat mak mereka gembira....ni lah satu-satunya hasrat dan impian minah untuk ibu minah...inilah yang minah boleh buat untuk membalas jasanya kat minah..minah harap impian minah ni akan tercapai..tu la minah ckap pentingnya SAVING......


6.  jENG jeng Minah nak KAWIN la..........hehehe

sape yang tak nak kawin kan...minah harap suatu hari nanti Allah akan ketemukan dengan pasangan hidup minah hehehe....amin...

sekian saja story minah tuk kali ini..............semoga IMPIAN minah menjadi kenyataan.................yang penting minah TAK NAK JADI KAYA RAYA.........minah nak hidup yang lengkap dan sempurna sahaja...itu jew IMPIAN minah...SEMPURNA.....................................=)


juM DNGAR lagu DREAMS dari AEROSMITH niee...besttt.........

2 comments:

  1. sila cari pakwe mulai sekarang...

    ReplyDelete
  2. hehehehe...cari carilah....InsyaAllah..

    ReplyDelete