Blogger Layouts

SeDetiK


Get your own Digital Clock

Sunday 5 June 2011

:: TErbang Tinggi...SayaP..BEbaS::

berikan aku ruang.......untuk kembali bernafas setenangnya....

berikan aku ruang.......untuk aku senyum dan bergelak ketawa dengan gembiranya...

berikan aku ruang....untuk aku berkongsi air mataku kerana kegembiraan bukannya kedukaan...

berikan aku ruang........untuk berkongsi hariku.hidupku dengan insan-insan yang ku sayang.......

berikan aku ruang...untuk aku berbakti kepada insan-insan yang telah banyak membantuku selama ini..insan yang menjadi tulang belakangku..................

berikan aku ruang....untuk menghargai dan mengecapi kebahagiaan dibumiMu yang luas ini..........

berikan aku ruang....untuk menjadi hambaMu yang bertakwa...hambaMu yang hanya takut padaMu...hambaMu yang melakukan sesuatu hanya keranaMu....hambaMu yang Solehah....berikan aku .......


berikan aku ruang..............kerana aku Hanyalah iNSAN bIASA..................AKU....

DIAMKU bukan bermakna aku melarikan diri atau membenci dengan Putaran ini.............DIAMKU kerana aku memerlukan ruang.....Ruang - Ruang yang membolehkan aku kembali TERBANG TINGGI DAN BEBAS mengikut kata hatiku sendiri......................sperti normalnya aku harungi hidup aku selama ini...........aku percaya dengan KATA HATIKU......................

KITA......................kita dberikan peluang untuk menghargai hidup ini hanya sekali..............

KITA...............diberi peluang untuk menyanyangi orang yang menyayangi kita...malah kita juga bepeluang menyangi dan mengasihi orang yang tidak menyayangi kita..................

kerana KITA adalah insan istimewa.........kita HambaNya yang Istimewa...diberi kelebihan akal fikiran untuk mimikirkan sesuatu, membuat sesuatu keputusan yang bijaksana, untuk menentukan mana baik mana buruknya...........

KITA juga diberi oleNya sesuatu yang bermakna...HATI...dan rasa KASIH untuk sesama Umat saudara Kita............AMIN..................................


AKU.........ada KEKUATAN yang selama ini tidak aku sedari..aku yakin dengan kekuatan ini.......ya kerana aku punya kekuata..............TERIMA KASIH ALLAH...................

No comments:

Post a Comment